SZÁMLÁLO

free counters

MINDIG

2011. április 15., péntek

SZEMITA AZ ANTI DE NEM ANTI A SZEMITA .

 

  - időnként arcon köpnek, hát visszaköpök -

Kezdhetnénk egy ócska példával is, mely úgy hangzik, hogy a Béla bizony akkora kommunista, hogy neki a postászöld is vérvörös, de a Pali anti-kommunista, aki Bélának a postásbiciklikről felépített „szín-teóriáját” cáfolja, és bizony a Rozi buzi, de a Lajos anti-buzi (baszod alásan), mert nem hajlandó, csak egy lyukra játszani, és azt mondom, hogy a Balog Pista szemita, mert makog valamit arabul, meg időnként furcsán rakja le az udvaron a térkövet, én pedig tulajdonképpen antiszemita vagyok, mert ezt vágod a fejemhez.
Gondoltam, mi lenne, ha tiszta vizet öntenénk a pohárba, és mindketten szabadjára engednénk egy-egy fogak közt elmormolt imát, amitől nem viharfelhők gyűlnek az égen, és nem eső kerekedik, hanem megbékélnek az isteneink (akik talán egy tőről fakadnak).
Benne vagy?

Az egész úgy indul, mint minden más is az én oldalamon: bemelegítünk.
Egy olyan országban élsz most, ahol nem szabad nyíltan beszélned. Talán eddig nagyon fel sem tűnt neked, talán most is csak a válladat vonogatod, meg a szemöldöködet ráncolod, és egy pillanatra bátran abba is hagyod az orrod buta piszkálását, miközben magadban azt ordítod a monitorod felé: - Nem igaz! Nem igaz!
Pedig igaz.
Általában kimondod a véleményedet. Mindig. Te vagy a kemény csávó/csaj, aki mindenhol és mindenkinek megmondja. Tudjuk, ismerünk. Ha megállít a rendőr, mert nem volt bekapcsolva az öved, darabokra téped, engeded elnézést kérni, és büntetés nélkül tovább mehet, amíg kedves az élete. Hát hogyne. Ha beléd köt négy mázsás cigány/skinhead, te előveszed a filmekből tanult „a varjú kétszer károg a zsinóron”-féle kung-fu technikát, és könnyed csapásokkal teríted őket a hatodik vagy nyolcadik kerület (vagy éppen a második?) kutyaszaros járdaaszfaltjára, és mikor végeztél, egyesével súgod a fülükbe, hogy „A kis sárkány még visszatér!”, és ettől hazafelé a villamoson merevedésed is lesz. Ez természetes.

Azt mondod, kifigurázlak? Azt mondod, nem jogos?
Mondok én neked valamit: dehogy beszélsz te nyíltan! Dehogy mered hallatni a hangodat, mikor a zsaru megállít, mikor beléd kötnek az utcán, dehogy mersz te beszélni, csak beszélni olyan dolgokról, amikről nem illik, mert tudod, hogy ha kussolsz, akkor (és mindenki értse, ahogy akarja) életben maradsz.
Na, vágjunk bele!


LOBOG A LÁNG  
Történt pedig, méghozzá a Római Birodalomban, hogy a zsidók azt állították magukról: ők bizony egy „választott nép”, és annyira elkülönültek a többi népektől, hogy csoda lett volna nem észrevenni őket: egy csoportban gyülekeztek, mint a tyúkok a ketrecben tojásszámlálás közben. Sosem keveredtek a másikkal, és ezt most nem fogom „szex-központúlag” kifejteni, de elég nagy hibának tűnik. Sejtésem szerint sokat álltak a napon, miközben mások árnyékba vonultak a déli órákban.
A jelenkori történelmi tanítások szeretnek arról beszélni, hogy az emberiség (másik, szerintük ostobább fele) mindig is üldözte szegény zsidókat, és ilyenkor felrémlik előttem Uz meg Buz, a két még beszélni nem, csak makogni (meg elélvezés közben vonyítani) tudó ősember, akik rendre elindulnak mamutokra meg kardfogú tigrisekre vadászni, de aztán Uz rájön, hogy Buz zsidó (mert hát erre „csak úgy” rá szokott jönni az ember pisilés közben), és ettől fogva úgy gyűlöli a másikat, hogy az már nem megengedhető. Micsoda legenda, igaz? De szerencsére a vadászat hevessége alatt Uz majdnem meghal, ámde Buz megmenti őt, ezzel is fricskát (fityiszt?) mutatva a világ és a többi buta őstulok orra elé, mintegy jelezvén, hogy a zsidók mindenki felett állnak, hiszen a mozdulat, ahogyan kihúzta az őt jogtalanul gyűlölni képes ellenségét a kardfogú karmai közül, az bizony amolyan legendásan „buzi” volt!
Ennyi.

Írjuk be a szót a keresőnkbe: szemitizmus. Aztán csodálkozzunk!
A szemitákról, mint népcsoportról, lentebb, a függelékben írok, úgyhogy nem ismétlem magam; szigorúan a szónál maradva azt kell látnunk, hogy olyan, mint szemitizmus, nem létezik, csak antiszemitizmus van, mert hát… az olyan jó! Nekik.
Nézzük hát, miféle felemelő mélységekbe fulladtunk!

·         Ha azt merem állítani, hogy tisztelem a hazájukért harcoló összes palesztint (a „zsidók cigányait”), akkor bizony antiszemita vagyok.
·         Ha kijelentem, hogy szerintem a zsidók igenis jogosan vágnak vissza, akkor nem szemita vagyok, mintegy ellentéte az antiszemitának, mert ilyen szó (mintegy ellenpontként az „anti”-ra) nincs.
·         Ha kijelentem, hogy a zsidók népirtó terroristák, akik igazán jól eltalált, amolyan „náci okkal” rendelkeznek, mikor ölik a palesztinokat, akkor ismét antiszemita leszek.
·         Igen ám, de ekkor azt mondom, hogy szerintem az arabok (és most ímmel-ámmal ide veheted a perzsákat is – gyengébbeknek: irániak) igenis „jófej” emberek, mert nem hagyják, hogy pár tízezer pajeszos diktáljon arrafelé, rögtön a szemitizmus oldalára állok, hiszen az ő népcsoportjukat dicsőítettem!

Nehezen tudsz követni, tudom. De kicsit még fokoznám, mielőtt tisztább képet rajzolok. Kanyarodunk, de csak azért, hogy a témát jobban körbeugassuk.
Az antiszemitizmus egyfajta mesterségesen gerjesztett kifejezés. Élhetnénk az ortodox zsidók kijelentésével is, miszerint a „cionisták gerjesztik az antiszemitizmust”, és ekkor még finomak voltunk, meg nőiesek.
Itt jön a képbe a cionizmus.
Ha cionista vagy, akkor tulajdonképpen mi is vagy valójában?
Lássuk.
A XIX. században élt egy szép szál legény, az egész világon úgy ismerik, hogy ő Theodor Herzl, és ha hiszed, ha nem: itt született közvetlen a szomszédodban, Budapesten! A neve tehát Herzl Tivadar, és pontosan olyan kis szaros rendetlen kölyök volt, mint a többi, ugyanúgy „grundozott”, bolondozott, játszott (talán még csajozott is), míg aztán iskolába nem küldték, és akkor elkezdett tanulni, okosodni, megfelelő embereknek megfelelő hevességgel bólogatni, egészen addig, míg rá nem döbbent: eljött az ő ideje!
Van az úgy, hogy az ember él-éldegél, kaszál és kapál a földeken, megfeji a kecskét, esténként amolyan parasztosan alárak az asszonynak, megküzd az ördöggel, szeretkezik a feleségével, magába tömi a vacsorát, elveri a gyerekeket, aztán büdöseket fingik a dunyha alatt, miközben elméje „kitárulkozik”.
Na, valahogy így születhetnek a mozgalmak!

Theodor Herzl 1897-ben, 37 évesen úgy érezte, megalapítja a saját kis mozgalmát, a Cionista Világszervezetet. Oda ne rohanjunk már! A mit is? Mi is ez a szintén mesterséges szó, ez a (…), mi ez? Cionizmus. Mintha valami vallás lenne, egyfajta hasonlóan beteg agyrém, mint Lenin „legyünk mindannyian egyenlők és testvériesek, meg szegények, mint a templom egere”-szerű víziója egy királyságról, ahol majd ő lesz a koronás féleszű/nagyeszű.
Theodore naplót vezetett. Őszintén mondom: vannak, akik szenvednek, akikkel rútul kibaszik elbánik a sors, de ők akkor is megveszik a pennát meg a papírt, hogy gondolataikat megosszák a jövő mosottagyú társadalmaival, hiszen tudják, érzik: ők bizony tanításra, útmutatásra születtek! Most berakhatnék ide egy lassú listát róla, miféle ostoba és a történelembe nem is való emberek vezettek naplókat, és mely embereknek jelent meg nyomtatásban is a „művük”, kicsodákat istenít a (világ)birka, kik azok, akik ezen nyernek, de inkább nem idegesítelek; be kell érned ennyivel: ezeknek a naplóírásoknak te vagy a vesztese.

Theodor naplója. Szemezgetünk.
Alapvető, hogy a zsidók szenvedései… rosszabbak legyenek… ez segít majd megvalósítani a terveinket”. Jól kezdődik, igaz? Egy igazi férfi feszes, értelmes, lelkesítő és koránt sem „fű alatt” terjesztett gondolatai, egy igazi vezetőé, aki odafigyel a népre, a saját népére, aki első számú felelőse az őt követő emberek mindennapjainak.
Kitűnő ötletem van”.
Ezt sejtettük.
Antiszemitizmust kell gerjeszteni, ami felszámolja a zsidó vagyont”.
Erre most mit mondjak? Felszámolni a saját vagyonodat? Ki az a félhülye, aki ezt direkt hagyja? Ki más? Na, őszintén: ki más tenne meg ilyet?
Az antiszemiták segítenek majd nekünk azáltal, hogy erősítik a zsidók üldözését és elnyomását. Az antiszemiták a legjobb barátaink lesznek”.

Ez tehát a cionizmus.
Világosan fogalmazva: a cionizmus egy olyan (vallási alapú?) intézmény, amelynek célja létrehozni a Zsidó Államot (csak így, nagy kezdőbetűvel, hogy még az is maga alá szarjon csináljon, aki több dioptriát hívott segítségül), egyfajta tényleg magasztos gondolat, talán még szükséges is, ámde ha megfigyeljük, hogy ebből a gondolatból később Palesztina erőszakos, brutális elfoglalása lett és az arabok folyamatos mészárlása, akkor rájövünk: valami nem stimmel.
Ezt szerette volna Theodor Herzl? Azt mondom, nem. Ennyire senki sem látja előre a jövőt. Ahogy például azt sem látta előre, hogy akkor most Argentína vagy Palesztina lesz a Zsidó Állam végső helye, ahová erőszakkal betelepülnek és kikiáltják a „békés, emberséges új államot”.

Argentína a Föld egyik természetileg leggazdagabb országa, nagy kiterjedésű, sík felülettel, gyér népességű és mérsékelt klímájú. Az argentínai köztársaságnak legnagyobb érdekében állana, hogy javunkra területének egy részéről lemondjon. A mostani zsidó beszivárgás természetesen lehangoltságot okozott ott; fel kellene Argentínát az új zsidó vándorlás lényeges különbségei felől világosítani”.
Nem szólnék ehhez semmit.

Gyors kanyarral visszatérünk tehát az alaptézishez és kijelentjük: a cionizmus nem egyenlő az antiszemitizmussal, miközben maga az antiszemitizmus nem a szemitizmus ellenpéldája, és ezt fokozza, hogy aki szemita, az lehet zsidó is, meg arab is, tehát ha antiszemita vagy, akkor egyszerre „gyűlölöd” a zsidókat és az arabokat, ergo: nem vagy te normális!
Te nem vagy normális, vagy az az ember, aki rád mutat, és antiszemitizmusról harsog, miközben nincsen tisztában a szó jelentésével? Te nem vagy normális, aki nyitott szemmel jársz-kelsz a világban, úgy olvasol, hogy csak minden második, harmadik szót mered elhinni a hihetetlen hazug írott médiából, hogy a füledet folyamatosan be kell fognod, mikor a doboz őrjöng „híradó következik, kedves nézőink”-felkiáltással, és időnként (hatalmas erőt érezve ehhez) le mersz írni néhány egészséges gondolatot arról, hogy léteznek birkák, agymosottak, ostobák, s mindössze segíteni szeretnél azzal, hogy szemeket nyitsz fel?
Vannak, akik úgy értékelik ezt: pásztor szerepben tetszelegsz.
Tetszeleg a nyavalya! De ha én nem írom le, ki teszi meg?
Mások azt vágják a fejedhez, hogy ha mindössze ezt az egy szót le mered írni („zsidó”), akkor egy rasszista, szemét náci, antiszemita söpredék vagy, aki persze olvasott, művelt, elismeri, hogy nem mindegyik zsidó vagy cigány rossz ember, nem mindegyik „esküdött fel” a fehér ember elpusztítására… (satöbbi).

Az őrület mindig addig fokozódik, ameddig hagyják.

Vallás következik. Csak mert szúrta a szememet.
Ezek a manapság (is) kedélyesen embereket gyilkolók azt állítják, hogy „A zsidó vallás (izraelita vallás vagy judaizmus) egyike a nagy világvallásoknak” és ha ezen nyilvánosan elkezdek röhögni, esetleg veszem a bátorságot, és gyors tényekkel bebizonyítom az ellenkezőjét, rögtön én leszek a harcos antiszemita állat söpredék!
Lássuk (kattintva nagyobb):

Lehet, mindössze én váltam logikai játékszerré, egyfajta szürke kisegérré, aki szánalmas, buta és agysejtjeit folyamatos vesztő versenyző ebben a bolond sportban, amit úgy is nevezhetnénk, hogy a „gigászok csatája” (bár nem tudom, mióta gigász a bolha, és miért nem csap neki oda az elefánt), vagy így is: „háború az igazságért”, bár ez utóbbi annyira elcsépelt közhelynek tűnik, hogy még én is hánytatózacskóért kiáltok.
Egyszóval: csak azt látom, hogy az emberiséget „felosztották” a vallások szerint, és a legtöbben (cirka 2 milliárd fő) keresztények, aztán következnek (1,3 milliárd ember) a muzulmánok, majd sorra jön a többi igazán nagy vallás, mint a római katolikus, a hindu, a buddhista, meg a protestáns, de az a fránya judaizmus csak nem tud betörni a nagy világvallások közé! Vagy csak az én szemem nem látja?
(Sárgával direkt megjelöltem a „nem-vallásokat”, a kimondottan „megnevezhetetlen”, kisebb, ágrólszakadt csoportosulásokat, illetve az ateistákat, akik még abban sem hisznek, ami kissé nyilvánvaló, de nem itt fogom taglalni.)

Mert mitől nagy egy vallás? Mitől lesz azzá? Attól, hogy hányan ismerik el maguknak? Attól, hogy mennyi embert képes birkaként magával rántani, hogy mennyinek befolyásolja (akarva-akaratlanul) az életét? Mi a különbség befolyásolás és befolyásolás között?
A Földön jelenleg 6,75 milliárd ember él. Ha tehát kiszámoljuk, hogy ebből a tömegből mennyi a judaista, akkor kijön a 15 millió 525 ezres szám, ami igen kevés ehhez a több milliárdhoz képest, főként úgy, hogy a Föld népességének a fele a két legnagyobb vallás követője.
Tehát marad a tézis: azért nagy vallás a judaizmus, mert képes a Föld szinte minden egyes bő nyállal bégető birkáját befolyásolni, azokat arrafelé terelni, amerre ő akarja, függetlenül attól, hogy szívükben, lelkükben milyen vallásúnak tekintik magukat? Mert ha a zsidók így értik, hogy a vallásuk egyike a nagy világvallásoknak, akkor itt nem csak egyfajta gőgös pofátlanságról, kicsit felforrt agyvízről, egyfajta lesajnálásra váró kijelentésről van szó, hanem (és most kapaszkodjál!) arról, hogy ezek nem tisztelnek senkit és semmit - sem vallást, sem embert, semmit!
Most jön az a rész, amire vártam. A te próbád. Hiszen most te vagy soron; én már megtettem a magamét, mikor összegyűjtöttem itt neked az anyagot. Tehát: ki mered mondani? Hm? Mered terjeszteni? Van hangod? Tudsz beszélni?

Most akkor antiszemita vagyok, mert nem tetszik, hogy egy tökkelütött balga népcsoport bőszen hangoztatja a saját fejébe vett őrültségeit, egyfajta vallási erővé szeretne fellépni, de mivel nem tud ehhez felnőni, hát inkább világgá kürtöli, hogy bizony ők benne vannak az élbolyban, ott a helyük a dobogón, lett légyen bármi is a Földön, mert ők kiválasztottak, baszd meg, nem egyszerű lények, na!?
Antiszemita vagy szemita? Döntsünk végre!
Ki vagyok én, ha szemita vagyok? Identitászavarom első jele, hogy még mindig nem tudjuk, mi a franc az a szemitizmus, bár nem esünk kétségbe, mert nálunknál sokkal értelmesebb, tanultabb, figyelmesebb tudósok sem képesek választ adni a kérdésre. Igen, ott a pont: ha szemita vagyok, akkor én egy sémi nyelvet beszélő emberke lehetek, még jobban fokozva: egy izgága zsidó, de lehetnék akár vicsorgó arab is (akár iraki, libanoni, szaúdi, szíriai), ezt rád bízom.
Fekete lehetnék, vagy fehér. Nem bőrszínről beszélek.
Arról, hogy nincs középút. A fekete is, meg a fehér is szemita! Punktum.
 A sémi nyelvcsaládról. Tisztább képek jönnek!
A „sémi nyelvek” elnevezés bibliai eredetű. August Ludwig Schlözer polihisztor, történész, a statisztika és a szociológia megalapozója 1781-ben alkotta meg a kifejezést Noé legidősebb fia, Sém neve után, követve az ószövetségi leszármazási táblákat. Hát nem őrület? A Göttingeni Egyetem professzora egyébként rendkívül felkészült ember hírében állt, még maga a Cár is igénybe vette a szolgálatait (ez akkoriban különlegesen jó pontnak számított).
Sajnos, a tagnak volt egy nagy hibája, mely annak idején természetesen előnyére vált: nemzetközi finnugrista volt, és mivel tényleg nagy elmének tekintették (és tekintik ma is)(teszem hozzá: joggal), a mai napig több magyar birka hiszi, hogy nyelvünk rokonságban áll a finnugor nyelvcsaláddal, és ha kimegyünk Lappföldre friss alomért a rokonságnak, akkor majdnem szót értünk minden finn paraszttal, akit csak találunk a réten.

August barátunk tehát szemita volt. Ezt kijelenthetjük. Hurrá.
  Richard Steiner következik. Csak az érdekesség kedvéért.
Emberünk nyelv- és irodalomtörténész, a New York-i Yeshiva Egyetem professzora, aki az elmúlt huszonöt évben immáron több sémi nyelven íródott szöveget fordított le. Világszerte ismerik és elismerik a munkáját. 2002-ben kapott egy e-mailt, melyben egyiptológus kollégái kértek tőle segítséget. Történt pedig, hogy a sírrablók a kutatók az egyik piramis alagsorában, egyiptomi feliratok között megtalálták az oldalt látható szövegrészletet, és mivel sejtették, hogy köze lehet a sémi nyelvhez, úgy döntöttek, bevonják a professzort is.
Steiner kiderítette, hogy a szöveg egyiptomi és sémi részletei szerves egészet alkotnak, és egyik sem érthető a másik nélkül. Mi történhetett itt? Honnan került egy ilyen „közös” szövegtábla a büszke egyiptomiak egyik piramisába? Hiszen úgy tudjuk, az egyiptomiak üldözték a zsidókat, akkor pedig…? Hogy is van ez?
Nem minden zsidó, ami sémi! (Ez egy mondás is lehetne.)

A varázsszövegeket a mai Libanon területén található ősi Byblos város kánaánita papjai küldték Egyiptom királyának. Byblos városa létfontosságú volt a régi egyiptomiak számára. Ezen a városon keresztül importálták az építkezéshez szükséges faanyagot, és a temetkezéshez, mumifikáláshoz szükséges balzsamot. Steiner mostani felfedezése arról tanúskodik, hogy az egyiptomiak a balzsam mellett varázsigéket is importáltak, hogy megvédjék a (szerintük a kánaánita nyelvet feltehetően jobban értő) mérges kígyóktól a királyi múmiákat. Az egyiptomiak saját kultúrájukat jóval magasabbra tartották a szomszéd királyságok, törzsek nyelvénél, de a kígyóktól való halálos félelem rávette őket, hogy a szemita mágiához forduljanak segítségért.

Hová is kanyarodtunk ezzel? Mit akarok, mit akartam mondani?
Abban az értelemben, ahogyan szeretnétek, ők szeretnék tudni, nem léteznek szemiták. Nem vagy te szemita, nem vagyok én sem szemita, ha zsidó fenekeket nyalunk, ha ajnározzuk, dicsőítjük őket, és nem vagyunk szemiták, mikor drukkolunk az araboknak, hátha sikerül végre pár, a földjükre lassan betelepedő metszettfarkú parasztot lelőnie, meggyilkolnia.
És nem vagy antiszemita, mint ahogy én sem lehetek az, ha egyik (mindegyik?) reggel hirtelen felindulásból „zsidózni” kezdünk, mikor rádöbbenünk, hogy már egyáltalán nem tetszik, amit ezek odaát művelnek, és bizony nem lehetsz antiszemita akkor sem, mikor szavakkal földbe döngölöd az arabokat, amiért bizonytalanná, veszélyessé, félelmetessé teszik a repülést, a turisztikát, az egész világot ezekkel az öngyilkos szarságokkal merényletekkel.

Aki még most sem érti, de becsületesen elolvasta idáig, adja fel!

Mi legyen a végkifejlet?
Érdemes neked azt írnod az én cikkem hozzászólásában, hogy antiszemita vagyok, mikor halvány lila fingod semmiféle elképzelésed sincsen róla, mit beszélsz, miről írsz? Gondold kicsit át: érdemes neked egyáltalán olyan oldalra tévedned, ahol időnként egyfajta (ti szavatokkal élve) „csúsztatott” igazságot olvasgathatsz, amikről egyelőre csak kevés hasonló oldal „beszél”? Miért vagy itt? Mit keresel ezen az oldalon, miért olvasod a cikkemet, mikor azt gondolod rólam, hogy antiszemita vagyok, csak mert időnként ellent merek mondani egy „hivatalosan” (talán) felettünk uralkodó őrült népcsoport kényes vágyálmainak, ténykedéseinek, kijelentéseinek?
Ki mondta, hogy „légy a vendégem”?

Mindenkit szívesen látok ezen az oldalon, kedvelem, mikor az emberek elolvassák a cikkeimet, és nagyon örülök neki, ha rávilágítanak egy-egy tévedésemre, elírásomra, esetleg okos ötletekkel, linkekkel „bővítik” a tartalom jobb megérthetőségét. Erre már volt és talán lesz is példa. Szeretek vitatkozni, érveket felsorakoztatni és szeretem, mikor okos ellenféllel kell ezt megtennem, de ha csak odavágja valaki az arcomba, hogy antiszemita vagyok, mert a ma két „leírhatatlan” szót, hogy zsidó és cigány le merem írni, sőt: egyfajta véleményt is alkotok ezen szavak (népcsoportok) köré, akkor azt az embert megvetem.
Nincsen szükségem olyan olvasóra, akit megvetek. Akár rád.
Te feleslegesen vagy itt, én pedig feleslegesen írnék, ha neked írnék.

A végére egy friss hírt hagytam, hogy mindannyian okuljunk, (jelenleg még) kik a gazdák.
Vedrana Rudan 60 éves horvát írónő a NOVA TV egyik kommentátora volt, és mikor elkezdődött a gázai népirtás (2008. december 27-én), egyszerűen megkérdezte, hogy „Mikor szűnnek meg a zsidók végre zsidók lenni, és lesznek emberi lények?”.
Később a hölgy elkezdett párhuzamot vonni a gázai népirtás és a holokauszt között, aztán kicsit „elkalandozott” Anna Frank és annak részben a csak 1951-ben feltalált golyóstollal, három különféle kézírással írt naplója felé is, amit csak az apja halála után (1980-ban) láthatott először a nagyközönség, addig mindössze „hisszük, hogy kislány írta petróleumfénynél”-szerű millió meg millió könyv jelent meg róla.
Az írónőt kirúgták a tévétől.
Később ezt nyilatkozta: „Félelmetes bűnt követtem el. Gázában megölt palesztin gyerekeket neveztem néven. Ezért rúgtak ki”.

Gondolkozz!
Ki itt a vádló és kit vádol? Ki szeretne „csendet”?

FELHÁBORODÁSI MÉRTÉKEM: 10/10
AGYMOSOTT INDEX:


FÜGGELÉK AZ ÉRTELMEZÉSHEZ:

SZEMITÁK: - Sémi nyelvű népek.
SÉMI NYELV: - A sémi nyelvek elnevezés bibliai eredetű. Ma a világon anyanyelvükként több mint 300 millióan beszélnek valamilyen sémi nyelvet, ám az arab, a héber, az iszlám, és a zsidó vallás követői körében is széles körben elterjedt.
BYBLOS: - Büblosz egy régi főnciai kikötőváros Libanonban. Föníciai neve Gebal (korábban Gubla), görög neve Büblosz (βύβλος), jelenlegi hivatalos arab neve Jbeil (جبيل Ǧubayl, magyar kiejtéssel: Dzsbeil). A Földközi-tenger partján fekszik, 30 km-re északra a fővárostól, Bejrúttól. 1984-ben lett a világörökség része.
ZSIDÓ VALLÁS: - A zsidó vallás (izraelita vallás vagy judaizmus) egyike a nagy világvallásoknak (mert azt mondják).
ANTISZEMITA: - Az antiszemitizmus (szó szerint: szemita-ellenesség) rendkívül bonyolult jelenség, mely mint fogalom több különféle szellemi áramlatot (hitet, filozófiát, gondolkodás- és cselekvésmódot, attitűdöt és ezeknek alapjait) foglalja össze. Az antiszemitizmus követőjét antiszemitának nevezik ennek a kifejezésnek a használói. A vallási alapú antiszemitizmus eredetileg az izraelita vallással, híveivel, gyakorlóival való szembenállást jelenti.
KÁNAÁNITA: - A sémi nyelvcsaládba tartozó nyelv, kicsit hasonlít a héberhez. A ma elfogadott, általában „igazmondó” média szerint a kánaániták elfajult erkölcsű nép volt, akiknek isteneikről szóló történeteik különösen erkölcstelenek voltak.








- Nagy Lajos szatirikus írása

A most következő „rettenetet” egy elismert magyar író vetette papírra, akit ugyan a szocialista irodalom egyik legfontosabb előkészítőjeként tartunk számon, azért el kell ismerni: ha ő írt valamiről, akkor a téma mélyéig ásott, és elénk tárta a lényeget.

Nem javítottam semmit a novella helyesírásán; azt a változatot adom közre, amely elérhető az Interneten is (kiemelések és vastagítások tőlem).


A zsidó, miként azt egy Darwin nevű angol zsidó kimutatta, a majomtól származik. Ezért van az, hogy a zsidó utánozza a keresztényt, s ezáltal a gyanútlan embert, faját s erkölcsét illetőleg gyakran megtéveszti.

A zsidó termete hosszúkás és kerek, magassága egy méter és ötven centi és egy méter és kilencven centi között váltakozik, már aszerint, amint a kis Kohnról, vagy a dromedár Jakabról van szó. Szélessége néha ennél is több. A zsidó válla csapott, fülei elágazók, lábai karikásak, amelyiké nem, az csal. Mivel pedig a zsidónak kedvenc faji szokása a csalás, manapság már több egyenes lábú és szabályos fülű zsidót látunk, mint görbelábút. Törvényhozási intézkedésre van e tekintetben is szükség.

A zsidó a föld minden táján található, részint szabadon, tehát vad állapotban az utcán és a kávéházakban, részint az ember által megszelídítve: internáló táborokban. Hazánkban fordul elő legsűrűbben, nyilván azért, mert az itteni éghajlati viszonyok a legkedvezőbbek fejlődésére. A botbüntetésről szóló nemzeti törvényünk éppen az éghajlati viszonyok megváltoztatását célozza, amennyiben a természetes csapadék pótlására még mesterséges csapadékról is gondoskodik a zsidók számára.

A zsidó libahússal, sólettel és retekkel táplálkozik, tehát húst is, növényi eledelt is fogyaszt, azaz vegyes táplálkozású. Kártékony volta már ebben is megnyilvánul, mert táplálkozása által elvonja az ember elől a libát, a babot és a retket. Tisztességes zsidó csakis füvet és kvarcot eszik. Ezért nem igaz az, amit Friedrich István és más „keresztény” vallású előkelőségek mondanak, hogy vannak tisztességes zsidók is.

A zsidó kedvenc szokása a kereskedés. De kereskedésen felül majomtermészete folytán az ember valamennyi ténykedését elleste és utánozza. Így tudománnyal is foglalkozik (Ehrlich, Einstein, Pikler, Goldziher), költ (Heine), ír (Zangwill), zenét szerez (Bizet, Goldmark), föltalál (Nobel), utazik (Stein) stb., stb. De ezek csak a fölületes szemlélőt tévesztik meg, aki azonban az igazat a hamistól meg tudja különböztetni, az látja a nagy különbséget a fölsoroltak és például: Csarada, Timon, Kajuch, Kmetty, Vozáry, Bellaaghné és Kmoskó között.

A zsidó, ha a majomtól származik is, azért tulajdonképpen báránybőrbe bújt farkas, sőt ereiben tigris- és hiénavér is csörgedez, ami, eltekintve e faj erkölcstelenségét, éppen nem csodálatos.

A zsidónak erényei nincsenek, mert ha gyógyít, ezt a honoráriumért teszi, ha tanít, ez a fizetésért van, ha ingyen gyógyít, akkor látszatot akar kelteni, ha elment a háborúba, ezt azért tette, mert muszáj volt neki, különben bezárták volna, ha elesett, ezt biztosan nem szándékosan tette, hanem elszámította magát. Csakis bűnei vannak a zsidónak. A zsidó idézte elő a világháborút, ő okozta annak az egyik fél által való elvesztését, a másik fél által való megnyerését, különben egészen biztos, hogy a háború remis-vel végződött volna, azaz egyenlő hadállásban abbahagyták volna a küzdő felek, és a díjon osztozkodtak volna. A zsidó csinálta a forradalmakat és a bolsevizmust, ő vezette félre és mételyezte meg az orosz nemzeti keresztény Lenint, a zsidó csinálta a drágaságot, a nagy hideget, a szénhiányt, a nyári negyvenfokos meleget, az éhínséget és a spanyoljárványt. Szerintem helyesen sem spanyol- hanem zsidójárvány ennek a neve. Az a zsidó pedig, aki spanyoljárványban meghalt, csupán a keresztény spanyolhalottakat utánozta, nem tudván ellenállni letagadhatatlan és fönt már méltatott majomtermészetének.
- időnként más mondja meg, és elfogadom -

Ismét egy olyan „szösszenet”, melyet nem én követtem el, de ami megnyerte a tetszésemet, és úgy gondoltam róla, hogy bőven belefér a Titkok Kamrája többi érdekes irománya közé.
A szokásos dolgok itt is megvannak: nem kommentálom, és nem is kommentelhető.
Lássuk!

A kiemelések és vastagítások tőlem vannak.


Igen, úgy gondolom, a cionizmus nemcsak egy veszedelmes, kizárólagosságra, világuralomra törő eszme, hanem az agy hibás működésének tünete is. Ugyanis meggyőződéssel állítom, hogy aki tagadja egy nép létezését, és azt mondja, Palesztina a XX. század elején lakatlan föld volt, az nem normális.

Ha valaki 2000 év után bejelenti igényét egy földterületre, amelyet állítása szerint két évezreddel korábban birtokolt, az nem normális. Aki visszatérésnek nevezi egy a világ különböző tájain élő népcsoport hódító földfoglalását egy olyan országban, ahol ennek a népcsoportnak a tagjai legfeljebb kétezer évvel korábban jártak, az nem normális.
Aki hibáztatja, és őrültnek nevezi a palesztinokat azért, mert nem fogadták el az 1947-es felosztási tervet, amely a Palesztina földjének mindössze 7%-át birtokló zsidóknak adta az ország 55%-át, az nem normális. Elragadni Palesztina területének 78%-át háborúval, erőszakkal, 800 ezer ember elűzésével, és ezt az etnikai tisztogatást függetlenségi háborúnak nevezni súlyos elmebajra vall. És aki tagadja, hogy ez az etnikai tisztogatás megtörtént 1948-ban, sőt, üldözi és elhallgattatja az igazság kimondóit, egészen bizonyosan súlyos elmebajban szenved.

Kijelenteni, hogy a második világháború alatt a zsidóság ellen elkövetett állítólagos bűncselekmények jogalapot szolgáltatnak egy másik nép legyilkolására, elűzésére és elnyomására, komoly elmebetegség tünete.

Törvényt hozni arról, hogy a világ különböző részein élő emberek, amennyiben édesanyjuk zsidó, „visszatérhetnek” és letelepedhetnek egy másik ország területén, egy másik nép földjén, szintén roppant súlyos elmebetegség jele. Elmebajos, aki Istenre hivatkozik egy másik nép földjének elfoglalásakor, mondván, Isten ígérte ezt a földet a hódítónak. És aki éjjel-nappal valamiféle náci rémtettekkel traktálja a világot, miközben rejtegeti és tagadja azokat a bűnöket, amelyeket a palesztinok ellen követett el, nem normális.


Elmebetegek, akik immár 70 éve Hitler gonosztetteiről beszélnek, miközben ők maguk azt messze fölülmúlva bánnak el egy másik néppel. Elmebetegek, akik kiéheztetnek, elzárnak a világtól egy népet, elrabolják földjeit, megfosztják őket vizüktől, lerombolják otthonaikat, miközben jogos ellenállásukat „terrorizmusnak” bélyegzik.

És elmebeteg, aki úgy hiszi, jogos tett volt elűzni palesztinok tömegeit egy szomszédos arab állam fővárosába 1982-ben, majd jogos tett volt bombázni ezt az arab országot három hónapon át, ártatlan emberek ezreinek halálát okozva. Akik körülvették a sabrai és satilai palesztin menekülttábort, és ott ártatlan civilek tömegét ölték meg a legborzasztóbb módszerekkel, majd utána letagadták mindazt, amit elkövettek, nem voltak normálisak.

Nyilvánosan deklarálni, sőt, törvénybe iktatni a köveket dobáló palesztin gyerekek csontjainak eltörését gyógyíthatatlan elmebetegségre vall. Szadista módon bosszút állni az öngyilkos merénylők családján, és dinamittal fölrobbantani a házaikat ugyancsak komoly elmebaj jele. És aki nagyvonalú ajánlatnak tünteti fel, hogy felajánlja az ország területének 22%-ára szorított palesztinoknak ennek a 22%-nak a 80%-át, az nem normális.

Aki azt gondolja, hogy jogos és helyes cselekedet, hogy a palesztinokat órákig várakoztatják a katonai ellenőrzőpontoknál, és még a betegeket sem engedik át, a várandós nőket pedig arra kényszerítik, hogy ott helyben szüljék meg gyermeküket, az nem normális. Földig rombolni a dzsenini menekülttábort, majd utáni nyilvánosan tagadni a pusztítást súlyos elmebetegségre utal. Egy „biztonsági falnak” nevezett építményt fölhúzni a palesztinok földjein, elvágva őket iskoláiktól, munkahelyüktől, saját földjeiktől súlyos elmebaj jele.
 És azok, akik a veszni látszó 2006-os libanoni háború utolsó 10 napjában több mint egymillió fürtös bombát szórtak le mindenféle értelmes cél nélkül, sok-sok libanoni civil halálát okozva, egészen biztosan elmebetegek voltak. Aki azt hiszi magáról, hogy az egész világ üldözi, és aki Izrael mindenfajta bírálatát antiszemitizmusnak minősíti, miközben például a Jimmy Carterhez hasonló békeaktivistákat elhallgatja, üldözi és gúnyolja, biztosan elmebeteg.

És súlyosan elmebajosok, akik jogosnak hiszik, hogy a nukleáris fegyverekkel nem rendelkező arab világban több mint 200 atombombát birtokolnak, amellyel a fél világot is el tudnák pusztítani. És elmebetegek, akik a világ egyik legmodernebb, legjobban felszerelt, legütőképesebb hadseregének birtokában folyton-folyvást üldözöttnek, áldozatnak állítják be magukat.

Zail Nabulski írása alapján (az eredeti írás a jordániai Living Well magazinban jelent meg) .
Perge Ottó